ارزانترین لیزر خرم آباد

ارزانترین لیزر خرم آباد

لیزر موهای زائد در دنیای امروز طرفداران زیادی دارد. در این میان علاوه بر خانم ها اکثر مردها هم تمایل زیادی به حذف موهای زائد خود دارند. لیزر بر خلاف روش های گذشته بسیار کار را راحت کرده است. علاوه بر کم درد بودن باعث روشنی پوست و کاهش دائمی موهای زائد می شود. شما می‌توانید ارزانترین لیزر خرم آباد را در کلینیک زیبایی مهرزاد دریافت کنید.

لیزر موهای زائد چیست؟

در این روش یک پرتوی خاص از نور از لایه اپیدرم پوست عبور می کند و فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد. بهتر است بدانید که لیزر چرخه تولید مثل مو را بدون آسیب رساندن به پوست غیرفعال می کند. همچنین با از بین بردن فولیکول ، ساقه مو ضعیف و تنبل می شود. شما با انجام جلسات کافی درمان ، باعث می شوید که فولیکول مو بمیرد و هیچ مویی رشد نکند. پس روند درمان خود را قطع نکنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید با ارامش خاطر لیزر موهای زائد خود را به پزشکان ما بسپارید و در کلینیک زیبایی مهرزاد ارزانترین لیزر خرم آباد را دریافت کنید.

لیزر آقایان

در لیزر موهای زائد آقایان و خانمها ، حداقل ۹۰٪ رشد موها کاهش میابد. حتی اگر شما رشد مجدد مو پیدا کردید، موها بسیار نرمتر و سبک تر از قبل رشد خواهد کرد. برخی از نواحی بدن که آقایان می توانند لیزر کنند شامل موارد زیر است:

  • صورت
  • پیشانی
  • شقیقه
  • گونه، پشت لب ، غبغب ، گوش ها
  • چانه ، گردن
  • کمر ، سینه ، زیر بغل ، کل دست و پا
  • شکم ، شانه ها ، بیکینی ، مچ ها

اگر تصمیم گرفتید تمام نواحی بالا را لیزر کنید به آن لیزر فول بادی می‌گویند. با لیزر فول بادی از شر موهای زائد بدن برای همیشه راحت می‌شوید.

آیا لیزر آقایان سبب ناباروری می‌شود

بسیاری از مراجعین سوال می‌کنند آیا لیزر موهای زائد آقایان باعث ناباروری آنها می‎شود؟ در این خصوص شایعاتی وجود دارد. اما باید بدانید که لیزر موهای زائد تاثیر خاصی بر باروری ندارد. هیچ خطری با لیزر برای بیضه ها و اسپرم ایجاد نمی‌شود. زیرا عمق نفوذ لیزر آنقدر کم است که باعث نمی‎شود اتفاقی رخ بدهد. توجه داشته باشید که لیزر فقط 3 تا 4 میلیمتر در داخل پوست فرد نفوذ می‌کند و فقط فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد. پس مطمئن باشید لیزر خانم‌ها و آقایان کاملا بی‌خطر است. اما بهتر است حتما در کلینیک‌های انجام شود که تکنسین مجرب داشته باشد و محیط کاملا بهداشتی باشد.

زیباجویان عزیز در کلینیک مهرزاد می توانند انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو و انواع خدمات لیزر درمانی را با بهترین دستگاه های روز دنیا و مجرب ترین و بهترین پرسنل، در ارزانترین مرکز لیزر در خرم آباد انجام دهند، کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.
جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:
021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698