بهترین مرکز لیزر در افسریه

بهترین مرکز لیزر در افسریه

بهترین مرکز لیزر در افسریه با جدیدترین دستگاه های روز دنیای و بهترین متخصصین

اگر به شادابی و جوانی پوست خود اهمیت می دهید پیشنهاد می شود کتاب های زیر را مطالعه کنید.

 کتاب سلامت و زیبایی پوست و مو

اثر مهرداد ربانی، محسن سنایی

این کتاب شما را در داشتن پوستی سالم و موهای درخشان یاری می دهد و با بررسی انواع پوست و مو روش های جالب و قابل توجهی برای سلامت شما ارائه می دهد.

خلاصه ای از کتاب:

بخش اول پوست:

پوست وسیع ترین عضو بدن است و ساختمان نسبتا پیچیده ای دارد. چهار عامل مختلف بر روی پوست تاثیر می گذارند که عبارتند از: وراثت، محیط، سن و عامل مراقبت. پوست خوب، نرم، لطیف و بدون لکه و آسیب است و رنگ یکنواخت دارد. پوست علاوه بر آنکه به عنوان یک عامل مکانیکی در حفاظت بدن ایفای نقش می کند، وظایف دیگری نیز بر عهده دارد که برخی از آن ها عبارتند از: بیگانه خواری اجسام خارجی، پس مانده ی باکتریها و سلول های مرده، ترشح موادی که بدن را نسبت به عوامل عفونی، سمی و حرارتی مقاوم تر می نماید و ساخت فیبرهای ارگانیک جهت ترمیم بافت های آسیب دیده.

کتاب پوست 1

اثر مهدی عماد

خلاصه ای از کتاب:

پوست قدیمی‌ترین (از لحاظ جنین‌شناسی) و حساس‌ترین عضو بدن بوده و اولین راه ارتباط با محیط و مؤثرترین محافظ خارجی است. می‌توان پوست را قسمت خارجی سیستم عصبی فرض کرد.

در واقع پوست دستگاه عصبی خارجی ما است، عضوی که اولین واکنش‌ها را نسبت به محیط نشان می‌دهد و ارتباط تنگاتنگی با سیستم اعصاب مرکزی دارد، بنابراین مراقبت از آن از اهمیت بالایی برخودار است.

کتاب 101 نسخه زیبائی

اثر میس حاتم

خلاصه ای از کتاب:

کتاب 101 نسخه زیبائی اثر میس حاتم تصورات شما در مورد مشکلات و معایب پوست را کاملا دگرگون خواهد کرد. این کتاب به شما ثابت می‌کند که دلیلی برای زانوی غم در بغل گرفتن یا توسل به راهکارهای دشوار و پرهزینه نیست، زیرا طبیعت مهربان‌تر از آن چیزی است که تاکنون تصور می‌کردید و راهکارهای مورد نیاز شما را از پیش برایتان فراهم آورده است.

کتاب مراقبت از پوست و مو

اثر سمیه صائمی

خلاصه ای از کتاب:

مراقبت از پوست و مو از جمله موضوعاتی است که بسیار به آن پرداخته شده. روزی نیست که مقاله، تبلیغات یا برنامه‌ای مرتبط با این موضوع در رسانه‌ها پخش نشده و یا در این مورد بحث و گفتگو نشود. این حجم بالا از توجه نشان‌دهنده‌ی اهمیت این موضوع برای افراد جامعه است.

اما نکته‌ی مهم در رابطه با موضوع مراقبت از پوست و مو استفاده از منابع و راهکارهای علمی و تأیید‌شده است که در بسیاری از موارد توجه چندانی به آن نمی‌شود. کتاب مراقبت از پوست و مو یک راهنمای علمی برای شناخت ساختار پوست و مو به شمار می‌رود که راهکارهایی عملی را برای مراقبت و درمان بیماری‌ها در این حوزه ارائه می‌کند.

دوستانی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و از رشد موهای زائد خود رنج می برند، می توانند به متخصصین ما در بهترین مرکز لیزر در افسریه اطمینان کنند. کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد. جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:

021-26748698

کلینیک مهرزاد ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و پوستی

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698