لیزر در اندیشه

لیزر در اندیشه

بهترین دستگاه لیزر برای انواع پوست

شاید هنوز این موضوع را ندانید اما مهم است که دستگاه لیزر خود را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید. تاثیر پذیری هر دستگاه بر طیف های پوستی متفاوت است.

بهترین دستگاه برای پوست هایی با طرف رنگی روشن

لیزر رابی یکی از قدیمی ترین دستگاه های شناخته شده در بازار می باشد که بهترین گزینه برای پوست های روشن است. این دستگاه قابلیت جذب بالایی دارد. اگر دستگاه مناسبی انتخاب نکنید ممکن است بعد از لیزر دچار تیرگی شوید اما با دستگاه رابی نگران این موضوع نباشید.

بهترین دستگاه برای پوست های سبزه

لیزر دایود گزینه عالی برای افرادی می باشد که پوستی سبزه دارند. این دستگاه طول موج بلند و کوتاه دارد که این امر سبب می شود جذب ملانین افزایش پیدا کند و عمیقا وارد پوست شده و فولیکول های مو را از بین ببرد.

همچنین با استفاده از این دستگاه آسیبی به پوست شما وارد نخواهد شد.

لازم به ذکر است هرچه افراد پوست تیره تری داشته باشند نیاز است جلسات بیشتری را برای لیزر مراجعه کنند.

بهترین دستگاه برای پوست های گندمی

الکساندرایت یا الکس یکی از محبوب ترین و کارامدترین دستگاه های موجود در کلینیک ها می باشد که بهترین گزینه برای پوست های گندمی است.

البته می توان گفت افراد با هر طیف رنگی می توانند از الکس استفاده کنند اما بهترین کارایی را برای پوست های گندمی خواهد داشت.

مزایای دستگاه الکساندرایت:

  • سرعت تکرار بالا
  • پوشش دهی یک ناحیه گسترده
  • اثربخشی بالا در مدت زمان کوتاه
  • و…

لازم به ذکر است افرادی که پوست روشنی دارند ممکن است با استفاده از دستگاه الکس دچار سوختگی شوند؛ البته این امر با مراقبت های بعد از لیزر قابل حل می باشد. برای جلوگیری از سوختگی می توانید از پماد زینک استفاده نمایید.

بهترین دستگاه برای پوست های تیره

اگر پوستی تیره یا برنزه دارید پیشنهاد می شود از دستگاه ان دی یاگ استفاده کنید لذا سرعت جذب آن توسط رنگدانه های موجود در پوست کمتر است و هیچ ضرری برای پوست شما نخواهد داشت.

مزایای ان دی یاگ:

  • طول موج بلند
  • نداشتن خطر برای پوست
  • از بین بردن موهای زائد از ریشه
  • و…

لازم به ذکر است برای نتیجه گیری با این دستگاه باید دفعات بیشتری را لیزر انجام دهید و همچنین روی پوست های روشن هیچ کاربردی نخواهد داشت و نتیجه گیری آن تقریبا صفر است.

اگر می خواهید پوستی شفاف و جوان را به خود هدیه دهید به مرکز لیزر ما در شعبه اندیشه مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698