مرکز لیزر شرق تهران

مرکز لیزر شرق تهران

یکی از بهترین روش هایی جوان سازی پوست پلینگ یا لایه برداری می باشد که در آن لایه سطحی پوست برداشته می شود. و باعث می گردد چروک های ریز، برخی از انواع جای جوش، همچنین کدری و تیرگی پوست از بین برود. پیلینگ یا لایه برداری پوست از روش های جوان سازی پوست است که با کمترین عوارض، می‌توانید بهترین نتایج را بگیرید. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر شرق تهران می توانید انواع مشکلات پوستی را انجام دهید.

لایه برداری پوست به روش کربن تراپی

لیزر کربن یا پیلینگ نرم، در واقع نوعی پاکسازی پوست است. این روش کاملا بدون در می باشد. و نتیجه آن را خیلی زود می توانید ببینید. برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و مشکلات کدورت پوست دارند بسیار کاربردی است. در این روش پیلینگ کربن لایه نازکی کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست شما توسط پزشک یا تکنسین، گذاشته می شود. و لایۀ کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند و سپس لیزر انجام می شود. ذرات کربن جذب نور لیزر می شود و وقتی اشعۀ لیزر از روی صورت عبور می کند کربن را تخریب می‌کند. سپس همراه با آن سلول‌های مردۀ پوست، مواد زائد و چربی پوست را نیز از بین می برد. این روش کاملا بدون درد است و میتوانید در مرکز لیزر شرق تهران انجام دهید.

مزایای کربن تراپی

  • کربن تراپی با لیزر و با در نظر گرفتن ویژگی‌های انواع پوست، با یک طیف نرم به لایه‌برداری پوست می‌پردازد و هیچ عوارض و خطری در بر ندارد و شما می‌توانید پس از انجام کربن تراپی به فعالیت روزانه خویش برگردید
  • بدون درد
  • بدون ایجاد عوارض و اینکه هیچ التهاب، قرمزی، یا تورم و مراقبت خاصی، به جز پرهیز از آفتاب، نیاز ندارد.
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از انجام کربن تراپی با لیزر
  • با یک بار انجام کربن تراپی با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش، شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام به‌خوبی قابل مشاهده است.
  • سرعت بالای این روش

عوارض کربن تراپی

این روش جز یکی از بروزترین روش های جوان سازی پوست می باشد که عوارض اندکی دارد. از عوارض جانبی لیزر کربن پیل، قرمزی اندک و مختصر سوزن سوزن شدن تا چند ساعت پس از انجام لیزر ممکن است رخ دهد. همچنین برداشت موقت مو در منطقه تحت درمان ممکن است روی دهد.

کاربرد های کربن تراپی

پاکسازی:

در این روش کربن چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را از بین می برد. و با انجام لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند.در این صورت پوستی تمیز و پاک خواهید داشت.

لایه برداری

با انجام این روش سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. همچنین پوست صاف و شفاف می شود و منافذ باز پوست بسته می شود.

از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست

گرمایی کربن باکتری‌های مولد آکنه و جوش را از بین می برد و سبب جمع شدن غدد چربی می‌شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.

جوانسازی

در پیلینگ کربن، لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

با مراجعه به کلینیک لیزر ما در شعبه شرق تهران جوانی را به پوست خود بازگردانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت لیزر با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698