ارزانترین لیزر اردبیل

ارزانترین لیزر اردبیل

لیزر موهای زائد امروزه به عنوان موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته شده است. اما باید توجه داشته باشید که لیزر حتما توسط متخصص و تکنسین های مجرب انجام شود. در کلینیک زیبایی مهرزاد شما می‌توانید ارزانترین لیزر اردبیل را دریافت کنید. اما شایعاتی در خصوص عوارض و اثرات نازایی لیزر وجود دارد که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی خانم ها می‌شود

ناحیه بیکینی یا همان نواحی اطراف ناحیه تناسلی یکی از مناطقی است که افراد اقدام به از بین بردن موهای زائد آن میکند. امروزه بسیاری از افراد نگران این هستند که لیزر این ناحیه بر روی باروری آنها تاثیر منفی نگذارد. اما بهتر است بدانید که لیزر این ناحیه علاوه بر اینکه خطری ندارد باعث زیبایی و روشنی پوست آن منطقه می شود. همچنین شما با انجام لیزر از تعرق بدن در این ناحیه جلوگیری می کنید. همین عامل از بروز قارچ ها و باکتری هایی که برای بدن مضر است جلوگیری می کند. همچنین به خاطر ضخیم و سیاه بودن موهای ناحیه تناسلی شما بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد این ناحیه دریافت می کنید.

تاثیر لیزر در باروری

لیزر موهای زائد برای خانم ها و آقایان خطری ندارد. زیرا پرتوهای لیزر تا عمق 3 تا 4 میلیمتری پوست نفوذ می‌کند و برای هیچ یک از اندام‌های داخلی اتفاقی رخ نمی‌دهد. همچنین در مورد آقایان هم خطری وجود ندارد. زیرا لیزر بر روی بیضه ها و اسپرم تاثیری نمی‌گذارد و تنها فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. تمام این موارد مشروط به آن است که شما لیزر را در کلینیک بهداشتی و با کادر مجرب انجام دهید تا از عوارض احتمالی لیزر در امان باشید.

کادر مجرب کلینیک زیبایی مهرزاد به خوبی می دانند که چه کاری باید انجام دهند و کاملا اموزش دیده هستند. با یک متخصص مجرب و ماهر هیچ جای نگرانی وجود ندارد. با خیال راحت نفس بکشید ، استراحت کنید و برای همیشه لذت ببرید و ارزانترین لیزر اردبیل را در کلینیک مهرزاد تجربه کنید. کلینیک مهرزاد با ۱۸ شعبه در ایران و عمان و بهترین دستگاه های روز دنیا پوستی شفاف و زیبا به شما می بخشد. جهت رزرو و مشاوره با کلینیک در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698