ارزان ترین لیزر خرم آباد

ارزان ترین لیزر خرم آباد

از محبوب ترین روش ها برای حذف موهای زائد لیزر می باشد. برای آنکه شما به بهترین نتیجه برسید بهتر است به یک سری نکات توجه کنید. یکی از مهمترین و کاربردیترین نکات اصلاح و شیو موهای زائد بین جلسات لیزر می باشد تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد. شما می توانید ارزان ترین لیزر خرم آباد را در کلینیک زیبایی مهرزاد تجربه کنید.

چند روز بعد از لیزر می‌توان شیو کرد

بهتر است بدانید شما با یک جلسه لیزر نمیتوانید تمام موهای خود را از بین ببرید.نیاز دارید که در این مدت نکات زیادی را رعایت کنید و صبور باشید. قبل از انجام لیزر کلنیک های زیبایی به شما می گویند که باید شب قبل از انجام لیزر موهای خود را شیو کنید. این شیو باید از طریق تیغ صورت بگیرد. همانطور که میدانید در لیرز با هدف قرار دادن فولیکول های مو مانع از رشد موها می شود پس بهتر است شیو موها از طریق تیغ صورت بگیرد تا فولیکول مو آسیبی نبیند. بعد از اولین جلسه لیزر بهتر است به ناحیه مورد نظر استراحت بدهیدتا پوست اسیبی نبیند. بهتر است حدودا بین 1 هفته تا 10 روز بعد، شیو بعد از لیزر را انجام دهید.

علت استراحت مو :

پزشکان اعتقاد دارند برای جلوگیری از تحریک پوست حداقل بین 7 تا 10 روز بعد از انجام لیزر صبر کنید و شیو را انجام ندهید زیرا باعث تحریک و رشد مجدد موها می شود.

  • چند روزی به پوست خود استراحت دهید.
  • ممکن است پوست شما حساس‌ باشد بعد از لیزر پس از تراشیدن آن با ژیلت اجتناب کنید زیرا موجب بروز حساسیت می‌شود.
  • معمولا چند روز پس از لیزر، موهای زائد برخی نواحی بدن شروع به سست شدن و ریزش می‌کنند. 
  • هرگز از روش دیگری به جز ژیلت، برای موهای زائد باقی مانده خود استفاده نکنید.

نکات مهم شیو قبل از انجام لیزر

بهتر است قبل از اقدام به حذف موهای زائد با لیزر به نکاتی توجه کرد تا عوارض احتمالی را به حداقل برسانید و مانع آسیب رسیدن به پوست خود شوید.

  • بسیار مهم است قبل از شیو کردن، پوست خود را لایه‌برداری کنید؛ با این کار سلول‌های مرده سطح پوست را از بین خواهید برد.
  • بعد از شیو کردن مو‌ها به هیچ‌ عنوان از لوسیون و مرطوب کننده استفاده نکنید.
  • حتما 24 ساعت قبل از انجام لیزر شیو را انجام دهید.
  • اگر پوستتان بعد از استفاده از تیغ تحریک شود، از ماشین‌های اصلاح برای کوتاهی مو استفاده کنید.
  • از موم استفاده نکنید موها را نکنید و یا از کرم های موبر در ناحیه تحت درمان استفاده نکنید این روش های حذف مو موها را از ریشه در می آورد و برای اینکه لیزر درمانی خوب انجام شود فولیکول مو باید دست نخورده باقی بماند .

سخن پایانی

بهتر است زمان شیو بعد از جلسه درمان لیزر مهم است. زیرا موجب می‌شود که لیزر موهای زائد به اندازه کافی موثر واقع نشود. اگر دیر انجام دهید موها خیلی بلند می‌شوند و لیزر نمی تواند به فولیکول مو آسیب بزند و اگر خیلی زود پس از درمان اصلاح انجام شود باعث بروز تحریکات پوستی می‌شود چون پوست شما هنوز در حال بهبود است. پس حتما با متخصص خود صحبت کنید تا بهترین زمان شیو مو را برای شما مشخص کند.

کارمندان ماهر کلینیک زیبایی مهرزاد به خوبی می دانند که چه کاری باید انجام دهند و کاملا اموزش دیده هستند. با یک متخصص مجرب و ماهر هیچ جای نگرانی وجود ندارد. با خیال راحت نفس بکشید ، استراحت کنید و برای همیشه لذت ببرید و ارزانترین لیزر خرم آباد را در کلینیک ما تجربه کنید. کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد. زیبایی و جذابیت را به پوست خود هدیه دهید.

جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698