لیزر در اردبیل

لیزر در اردبیل

لیزر در اردبیل با بهترین دستگاه های روز دنیا

در این مطلب با نکاتی آشنا خواهید شد که در هنگام استفاده از دستگاه باید بدانید. در واقع نکات مراقبتی از دستگاه های لیزر بسیار حائز اهمیت هستند. با لیزر درمانی در مرکز لیزر ما در اردبیل نگران نکات بهداشتی نباشید!

آب دستگاه

پیشنهاد می گردد مخزن را قبل از نمایان شدن اخطار بر روی نمایشگر پر کنید. جهت این‌ کار باید آب قبلی را به صورت کامل تخلیه و بعد از تمیز کردن فیلترها و مسیرهای گردش، آب دیونیزه را جایگزین آن نمایید.

توجه داشته باشید که زمان پر کردن مخزن پیش از روشن شدن دستگاه می باشد. در صورت نیاز به جابه‌جایی مخزن را کاملا خالی و در محل مجددا پر فرمایید.

تهویه

 نیاز است دستگاه خود را به دور از پنجره، سیستم‌های گرمایشی و دستگاه‌های دیگر قرار دهید. دستگاه باید در دمای حداکثر 24 درجه سانتی گراد نگهداری شود. چراکه اگر در محیطی گرم قرار دهید، روشن گذاشتن کولر حتی در شب‌ها ضروری می باشد. از استفاده از کولرهای آبی به دلیل برهم زدن تعادل رطوبت و ورود گرد و غبار خودداری نمایید.

تمیز کردن و تعویض قطعات

دفترچه راهنمای دستگاه کمک بسیار بزرگی محسوب می شود که دارای اطلاعات مفیدی برای تعویض قطعات است.

همانطور که دستورالعمل توضیح میدهد:

  • ابتدا قطعات را با الکل طبی تمیز کنید
  • سپس در زمان تعیین شده قطعه را تعویض کنید.

گرم شدن دستگاه در محیط مناسب نشان از مشکل قطعات کولینگ داشته و توجه به آن ضروری می باشد.

استفاده از سری جداگانه برای هر فرد ضروری می باشد چراکه ممکن است موجب حساسیت و یا عفونت های پوستی باشد. به همین علت به خاطر به یاد داشته باشید پیش از انجام فعالیت لیزر از پاکیزگی سری آن اطمینان حاصل نمایید.

به خاطر داشته باشید همکاران مرکز لیزر در اردبیل از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کنند. هدف ما رضایت شما مراجعین محترم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698