لیزر در پونک

لیزر در پونک

لیزر در پونک با استفاده از بهترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا

لیزر درمانی به صورت کلی عوارض خطرناک و شدیدی ندارد اما نمی توان با اطمینان گفت در هیچ شرایطی دچار عوارض نخواهید شد. برخی افراد پوست های حساس تری دارند که در صورت لیزر به سرعت واکنش نشان می دهد. در ادامه با برخی از این عوارض و راهکار های پیشگیری از آن آشنا خواهیم شد.

توصیه میشود حتی اگه پوست سفت و سختی دارید از طول موج و زمان تابش بالا استفاده نکنید چراکه می تواند موجب سوختگی پوستتان شود.

یکی از موارد قابل ذکر بروز عوارض بیشتر در افرادی مشاهده می شود که نسبت به دیگران دارای پوست تیره تری می باشند.

به طور کاملا طبیعی ممکن است بعد از لیزر به صورت کوتاه مدت و مقطعی دچار التهاب، قرمزی و پوسته پوسته شدن شوید. این عوارض را می توانید با استفاده از کرم زینک کاملا برطرف کنید.

طریقه استفاده از کرم زینک بعد از لیزر

ممکن است هربار بعد از لیزر درمانی دچار تیرگی یا حالت سوختگی در پوست خود شوید و بعد از مدت کوتاهی برطرف شود. برای جلوگیری بلافاصله پس از لیزر، از کرم زینک اکسید در نواحی مورد نظر استفاده کنید.

به یاد داشته باشید مقدار کمی کافیست به اندازه ای که یک لایه کاملا نازک روی پوستتان را پوشش دهد.

حتما به تاریخ کرم زینک توجه کنید.

قبل از انجام لیزر بهترین کلینیک ممکن را انتخاب کنید چراکه بهداشت محیط در هر زمینه ای حرف اول را می زند.

مورد دوم دستگاهی می باشد که با آن لیزر را انجام می دهید. تقریبا تمام دستگاه های موجود در بازار یک فعالیت را انجام می دهند اما دستگاه هرچه جدیدتر باشد سوزش کمتر و همچنین عوارض کمتری خواهد داشت.

از پزشک بخواهید و مطمعن شوید سری لیزر کاملا پاکیزه و استرلیزه شده باشد. برخی از دستگاه ها نیاز به تعویض سری دارند و هرفرد باید از سری مخصوص خود استفاده کند. از پزشک بخواهید سری مخصوصتان را به شما بسپارد و هربار از همان برایتان استفاده کنید.

میزان سختی پوست هر فرد متفاوت است. پزشک با توجه به تشخیص خود میزان طول موج را کم یا زیاد می کند اما به طور کلی توصیه می شود از طول موج خیلی بالا استفاده نکنید اگرچه پوستی ضخیم دارید. در مقابل اگر پوستتان حساس است و کمترین درجه نیز به شما آسیب میزند باید دستگاه خود را تعویض کنید و از دستگاه سازگار با پوست خود استفاده کنید.

اگر دنبال راهی برای کاهش و حذف موهای زائد خود هستید، به شعبه پونک کلینیک مهرزاد مراجعه کنید. ما همواره آماده‌ایم تا با ارائه خدمات حرفه‌ای و دقیق، به شما راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دهیم. با ما تماس بگیرید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698