مرکز لیزر کیانشهر

مرکز لیزر کیانشهر

بهتر است بدانید لیزر درمانی برای چه نوع پوستی مناسب است. لیزر در واقع جای سوختگی را به‌طور‌کامل از بین نمی‌برد بلکه تا حدودی سبب بهبودی پوست آسیب دیده می شود. لیزر درمانی باعث نرمی و صافی محل سوختگی می‌شود و ظاهر آن را بهبود می‌بخشد. شما نباید انتظار معجزه از آن را داشته باشید زیرا این روش درمانی فقط کمک بسیاری به بهبود جای سوختگی می‌کند. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر کیانشهر انواع دستگاه‌های لیزر برای درمان و جوان‌ سازی پوست موجود است، که می تواند کمک بسیاری به ما بکند.

لیزر درمانی و انواع سوختگی ها

درمان سوختگی با لیزر بیشتر برای اسکارهای ضخیم و برجسته کارآمد است. به این اسکار ها هایپرتروفی نیز میگویند. که در نتیجه سوختگی‌‌های شدید ایجاد می شوند. این اسکارها تقریبا التهاب شدیدی دارند، و در حرکت اندام‌ها تاثیر می گذارد. ممکن است جاهای سوختگی که برجسته هستند، ظاهر خوبی نداشته باشند و در معرض دید قرار گرفته باشند، که اغلب باعث ایجاد مشکلات روحی و عدم اعتمادبه‌نفس افراد میگردد. که در این شرایط شما می توانید با کمک لیزر اسکارهای ناشی از سوختگی را درمان کنید. این روش فقط برای سوختگی های جدید نیست و برای لیزر سوختگی قدیمی هم کارآمد می باشد.

نکات مهم در لیزر درمانی

  •  قبل و بعد از لیزر درمانی از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.
  • قبل از شذوع لیزر درمانی با پزشک معالج خود مشورت کنید و به‌طوردقیق دستورالعمل‎های او را اجرا کنید.
  • ممکن است لیزردرمانی بخشی از درمان پوست شما باشد و برای از بین بردن و بهبود کامل جای سوختگی به درمان‌های دیگری نیز نیاز داشته باشید.
  • ممکن است جلسه درمان با توجه به نوع عارضه به چندین مرحله تقسیم شود پس بهتر است در این راه صبور باشید.
  • این روش ممکن است عوارض جانبی همچون التهاب، خارش و در برخی مواقع ایجاد جای زخم گردد.

با توجه به موارد بالا خیلی نگران نباشید زیرا مزایای لیزر بسیار بیشتر از عوارض جانبی و کوتاه مدت آن است.  لیزردرمانی فقط برای رفع جای سوختگی استفاده نمی‌شود و کاربردهای بسیاری در درمان و زیبایی دارد. که شما می توانید برای انواع مشکلات پوستی خود به کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز کیانشهر مراجعه کنید.

با استفاده از دستگاه‌های لیزری مدرن توسط تیم متخصص و مجرب ما در شعبه کیانشهر، می‌توانید به طور کامل از موهای زائد در مناطق مورد نظرتان خلاص شوید. این روش موثر و دقیقی است که در کمترین زمان ممکن، نتایج قابل ملاحظه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. با ما در ارتباط باشید:
021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698