مرکز لیزر جردن

مرکز لیزر جردن

یکی از بارزترین مشخصات گذر زمان بر روی پوست صورت نمایان می شود. زمانی که چین و چروک جای زیبایی و پوست جوان و شاداب را می گیرد. از دلایل اصلی این اتفاق کاهش تولید کلاژن و الاستین بعد از ۳۰ سالگی است. این دو پروتئین هستند که پوست را جوان، لطیف و سفت نگه می‌دارند. به همین خاطر روش های زیادی ایجاد شد تا با تحریک این دو ماده پوست جوان و شاداب گردد. در مرکز لیزر جردن شما می توانید از بروزترین تجهیزات و مدرن ترین متد روز پوست جوانی داشته باشید.

لیفت صورت با استفاده از لیزر

یکی از بهترین روش ها لیفتینگ صورت با استفاده از لیزر است که با هدف قرار دادن لایه‌های زیرین پوست، تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و به‌تدریج باعث بهبود بافت و رنگ آن خواهد شد.لیفت صورت برای هر فردی با توجه به نوع پوست آن متفاوت می باشد و ممکن است روش های متفاوتی را پیشنهاد داد. معمولاً با مراقبت بیشتر از پوست، می توان از آن در برابر آفتاب محافظت کرد و مشکلات آن را با لیزر فراکشنال برطرف کرد. برای انجام لیفت صورت حتما به کلینیک تخصصی مراجعه کنید. همچنین می توانید مشکل کاهش حجم را نیز با ژل یا پر کننده (رستیلان، ژوویدرم، رادیس)، حجم دهنده‌ها (اسکولپترا) و تزریق چربی (پیوند چند سطحی چربی) برطرف کنید.

انواع روش های لیفت صورت

همه ی روش های لیزر درمانی را می توان در سه دسته اصلی قرار داد: اولتراسوند، فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی

اولتراسوند

در این روش انرژی لیزر به‌صورت متمرکز به پوست تابانده می‌شود تا آن را در عمق بیشتری نسبت به سایر روش‌ها تحت‌تاثیر قرار دهد. همچنین بعد از انجام این روش، لایه‌های زیر پوست سفت و محکم خواهد شد.

فرکانس رادیویی

یکی از روش های لیف صورت فرکانس رادیویی می باشد که در این روش از یک دستگاه برای سفت کردن و کشیدن پوست استفاده می‌شود. در این روش پوست در یک روند تدریجی باعث تحریک تولید کلاژن می شود و به ۲ تا ۶ روش درمانی با فاصله ۱۰ روز از هم احتیاج دارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی

این روش ترکیبی از میکرونیدلینگ و فرکانس رادیویی می باشد. در واقع در این روش میکرونیدل‌ها به درون پوست وارد می‌شوند و سپس امواج رادیویی را در زیر پوست آزاد می‌کنند.در این روش از بی حسی استفاده می شود و 40 دقیقه قبل از این که لیفت صورت آغاز شود اقدام به بی حسی صورت می کنند تا درد کاهش یابد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر از چند جلسه این کار را انجام دهید. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر جردن میتوانید انواع روش های زیباسازی پوست را انجام دهید و پوستی جوان و شاداب را به خود هدیه دهید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698