ارزانترین لیزر آمل

ارزانترین لیزر آمل

برای اکثر افراد رشد موهای زائد یکی از بزرگترین مشکلات پس از بلوغ می باشد. بیشتر افراد در تمام طول عمر خود سعی در از بین بردن موهای زائد خود دارند. از این رو با پیشرفت تکنولوژی روش های متعددی برای رفع این مشکل به وجود آمد. اما برخی از این روش ها با مشکلات و چالش هایی به همراه بود. شما می‌توانید ارزانترین لیزر آمل را در کلینیک زیبایی مهرزاد تجربه کنید.

متدهای حدف موهای زائد بدن

در سطح پوست انسان ها موهایی رشد می کند ؛ به جز کف پا، کف دست، لب‌ها و بخش‌هایی از ناحیه‌ی شرمگاهی. این موها در دوران کودکی بسیار نازک و کم‌تراکم می باشد و بعد از دوران بلوغ واضح‌تر و متراکم‌تر خواهد شد. از این رو روش هایی ایجاد شد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم

موچین :

موچین یکی از سریع ترین روش های برای حذف موهای زائد است. با استفاده از این وسیله موها از ریشه خارج می‎شود و زمان بیشتری طول می‎کشد تا دوباره رشد کند. این مدت زمان بین یک هفته تا چند هفته است.

تیغ :

با استفاده از این روش شما می توانید با یک شیو ساده از شر موهای خود خلاص شوید. اما این روش فقط برای چند روز کاربرد دارد و دوباره موها رشد می‌کند. این روش تنها زمانی مفید است که شما زمان کوتاهی دارید و می‌خواهید برای مدت یک تا چند روز از شر موهای خود خلاص شوید.

الکترولیز :

در این روش فرکانس های رادیویی با طول موج کوتاه از طریق سوزن های ظریفی به روی پوست وارد می شود تا فولیکول های مو را ضعیف کند. الکترولیز با هدف از بین بردن موها و جلوگیری از رشد مجدد آنها استفاده می شود. در این روش نیاز هست که حتما توسط یک پزشک متخصص انجام شود. حذف موهای زائد با استفاده از الکترولیز همیشگی نیست و احتیاج دارد که چند جلسه آن را انجام دهید. اما با استفاده از آن شما برای مدتی طولانی رشد موهای زائد را کند کرده‌اید. این روش را می توان برای نواحی مختلف بدن و انواع پوست انجام داد. تنها عارضه این روش درد و قرمزی ناشی از تحریک پوست می باشد.

لیزر :

این روش یکی از کارامدترین و بهترین روش از بین بردن موهای زائد می باشد. در این روش هم فولیکول مو مورد هدف قرار میگیرد و با تضعیف آن از طریق حرارت بالا مانع رشد مجدد موها می شود. شما می توانید از لیزر برای اکثر نواحی بدن استفاده کنید ولی با توجه به نوع ناحیه و ضخامت و تراکم مو تعداد جلسات متفاوت خواهد بود. از عوارض این روش می توان به سوزش و قرمزی پوست اشاره کرد که بعد از مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

اپیلاسیون :

از اپیلاسیون برای از بین بردن موها استفاده می‌شود. برای انجام این کار حتما باید به مراکز معتبر و کلینیک های بهداشتی مراجه کنید. توجه داشته باشید که حتما باید توسط یک شخص حرفه ای و متخصص انجام شود تا دچار عارضه ی خاصی نشوید. در این روش مو مستقیما از ریشه کنده می‌شود. بسته به‌سرعت رشد موهای شما، اثرات این روش ممکن است بین دو تا هشت هفته باقی بماند. این روش هم مانند باقی روش ها باید تکرار کنید .

کرم های موبر :

کرم های موبر از روش‌های آسان رفع موهای زائد می باشد. این کرم‌ها با تضعیف پروتئینی به نام کراتین در موهای شما، باعث ریزش آن‌ها می گردند. این کرم ها دو هفته موثر است و باید مجدد تکرار شود. از عوارض این روش در صورت مراقب نبود ممکن است باعث سوختگی و قرمزی پوست شوید.

زیباجویان عزیز در کلینیک مهرزاد می توانند انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو و انواع خدمات لیزر درمانی را با بهترین دستگاه های روز دنیا و مجرب ترین و بهترین پرسنل، در ارزانترین مرکز لیزر آمل انجام دهند، کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698