بهترین مرکز لیزر در زنجان

بهترین مرکز لیزر در زنجان

بهترین مرکز لیزر در زنجان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

در این مطلب به برخی از نکاتی می پردازیم که قبل از انجام لیزر درمانی باید بدانید. رعایت این نکات برای نتیجه گیری بهتر است و به شما کمک می کند تا از سوختگی و درد زیاد جلوگیری کنید.

پیدا کردن کلینیک مناسب

امروزه شاهد هستیم که حتی در آرایشگاه ها عمل لیزر درمانی را انجام می دهند اما آگه باشید که این تخصص نیاز به آموزش دارد و باید در محیطی کاملا بهداشتی صورت گیرد.
قبل از انتخاب یک کلینیک مطمعن شوید فرد متخصص از مدرک مربوطه برخوردار است و از دستگاه های مناسبی استفاده می کند.
مخصص لیزر درمانی باید اطلاعات کافی درباره موارد زیر داشته باشد:

  • چه دستگاهی مناسب پوست شما است.
  • طرز استفاده از هر دستگاه به چه صورت است.
  • میزان درجه مناسب برای هر فرد و با توجه به نقاط مختلف بدن.
  • تعداد جلساتی که هر فرد نیاز دارد تا به نتایج مطلوب برسد و…

حداقل تا 3 ماه قبل از انجام لیزر از برنزه کردن و تیره کردن پوست خودداری کنید

برنزه کردن یا در معرض آفتاب قرار گرفتن می تواند موجب سوختگی شود و ملانین پوست را افزایش می دهد.

از انجام فعالیت هایی که ریشه موی زائد را از بین می برد خودداری کنید

برخی فعالیت ها مانند اپلاسیون موهای زائد را از ریشه در می آورد و اگر پیش از لیزر ریشه مو را از بین ببرید دیگر دستگاه توان سوزاندن آن را نخواهد داشت و در آن نقطه مجددا با رشد مو مواجه خواهید شد.

شیو کردن قبل از هر جلسه لیزر درمانی

برخی بر این باور هستند که قرار است موهای زائد از بین برود پس نیازی به شیو کردن نیست! اگر چنین فکر می کنید کاملا در اشتباهید. شما باید هر مرتبه پیش از جلسه لیزر حداقل یک یا دو روز قبل تر موهای نقطه مورد نظر را با تیغ شیو کنید.

ریزش مو بعد از لیزر

ممکن است بعد از یک یا دو جلسه اول موهای برخی نقاط به صورت تصادفی ریزش داشته باشد. این نقاط به مرور زمان افزایش پیدا میکند تا تمام قسمتی که لیزر می شود از موهای زائد پاک شود.

ترک نکردن جلسات و اتمام آنها

به خاطر داشته باشید که بسیار حائز اهمیت است که در تایم مخصوص خود برای لیزر مراجعه کنید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه مطلوب داشته باشید.

مقدار جلسات برای هر فرد متفاوت است و برخی نیاز به جلسات بیشتری دارند که تشخیص آن با متخصص است اما به طور کلی تا 6 یا 7 جلسه باید لیزر را ادامه دهید.
برخی افراد زمانی که ریزش یا قطعی رشد موهای زائد را می بینند جلسات را رها می کنند اما بعد از چندماه دوباره شاهد رشد مو می شوند. به همین خاطر باید جلسات کامل تکمیل شود.

لازم به ذکر است بعد از اتمام دوره لیزر مجددا نباید آن را کاملا کنار بگذارید. ابتدا می توانید به هر دوماه یک بار تمدید کرده و اگر نیاز بود هر 6 ماه لیزر را انجام دهید.

در انتها تاکید زیادی بر انتخاب کلینیک مناسب داریم لذا در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی ممکن است دچار بیماری های مختلف یا عفونت شوید.

کلینیک مهرزاد به صورت کاملا بهداشتی با بهترین دستگاه های روز دنیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. زیباجویان عزیز می توانند انواع خدمات زیبایی و انواع خدمات لیزر درمانی را با بهترین دستگاه های روز دنیا و مجرب ترین و بهترین پرسنل، در بهترین مرکز لیزر در زنجان انجام دهند، کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698