لیزر در امام زاده حسن

لیزر در امام زاده حسن

لیزر در امام زاده حسن با بهترین و پیشرفته ترین متد روز دنیا

آیا لیزر باعث نازایی می شود؟

در روش لیزر موهای زائد از اشعه های غیر یونیزه‌ کننده استفاده می‌ شود که پرتوهای متمرکز نوری را به سمت فولیکول‌های مویی هدایت می‌ کند. این اشعه ها فقط چند میلی متر داخل پوست نفوذ می کنند.

عمق کمی که در لیزر ایجاد می کند هیچگونه خطری برای نواحی تناسلی و مرتبط با بارداری نخواهد داشت.

اگر در هر صورت نگران این موضوع هستید بهترین گزینه برای لیزر درمانی استفاده از لیزر الکس کندلا می باشد که به طور قطع هیچگونه نازایی نخواهد داشت. الکس فقط در درم که بخشی از پوست است تاثیر می گذارد و هیچ ارتباطی با قسمت های داخلی بدن شما ندارد.

ممکن است قبل از دوران بارداری دچار عوارض زیر شوید:

  • بروز التهابات پوستی
  • تغییر رنگ پوست های روشن به تیره و یا تیره تر شدن پوست
  • ایجاد تاول در نواحی که از لیزر استفاده می کنید
  • ایجاد زخم هایی متنوع
  • در حالت های نادر، رشد بیشتر موها به جای کم شدن یا از بین رفتن

اما هیچ یک از موارد فوق نمی تواند نشان دهنده عوامل ناباروری باشند. بهتر است در صورت بروز این عوارض با پزشک خود مشورت کنید.

همانطور که در مطلب لیزر در افسریه در رابطه با لیز‌ر درمانی هنگام بارداری تحقیقاتی صورت نگرفته و منابعی در دسترس نیست ا‌ما به طور کلی فعالیت لیزر نمی تواند موجب نازایی شود.

با توجه به این که لیزر درمانی فعالیتی کاملا بی خطر است و نمی تواند برای افراد نرمال آسیبی به وجود آورد، لذا توصیه می شود خانم ها در زمان شیردهی نواحی سینه را لیزر نکنند. احتیاط در این دوران بسیاری حیاتی است. بهترین راهکار در دوران بارداری و شیردهی استفاده از اپلاسیون یا روش های مشابه دیگر می باشد.

در شعبه امام زاده حسن ما به ارائه خدماتی با کیفیت و با قیمتی مناسب متعهد هستیم، بهترین تجهیزات را در اختیار داریم و تیم ما متشکل از متخصصان مجرب است که با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، به بهترین نتایج ممکن دست خواهند یافت. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698