مرکز لیزر اندیشه

مرکز لیزر اندیشه

اگر شما هم آرزو داشتن پوستی صاف و جوان را دارید و می خواهید با علائم پیری پوست مبارزه کنید. لیفت صورت با لیزر یکی از بهترین روش ها در جهان است. لیفت صورت با لیزر درمانی در کلینیک های تخصصی زیبایی پوست انجام می شود و یکی از پرطرفدارترین روش ها برای برطرف کردن علائم پیری پوست است.

مزایای لیفت صورت

پیشرفت و نتیجه در این روش به گونه ای است که شادابی و جوانی را در چهره کسانی که لیفت صورت با لیزر انجام می‌دهند می توانید مشاهده کنید. برای تمام نواحی می توان از این روش استفاده کرد به‌جز ناحیه زیر چشم، که به علت مراقبت از چشم باید با احتیاط انجام شود.در این درمان ها از هیچ گونه بخیه استفاده نمی شود. زیرا در لیف صورت از اشعه های لیزر برای جوان سازی لایه های زیرین پوست استفاده می گردد. در روش میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی، جای سوزن‌ها به‌قدری کوچک می باشد که در همان روزهای ابتدایی محو می گردد. جای زخم و اسکار بر روی پوست خود نمی بینید.

عوارض لیفت صورت

عوارض لیفت صورت با کمک لیزر درمانی بسیار کوتاه بوده و در مدت زمان اندکی از بین می رود. از جمله عوارض آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • تغییر رنگ پوست: تغییر رنگ‌دانه‌های پوستی از جمله عوارض بسیار نادر لیفت صورت با لیزر است.
  • کبودی: کبود شدن پوست بعد از لیزر هم از دیگر عوارض شایع و بی‌خطر لیفت صورت است که بعد از یک تا دو روز خودبه‌خود از بین می‌رود.
  • تورم: تورم بعد از لیفت صورت کاملا طبیعی است و با انجام مراقبت‌های لازم بهبودی حاصل می گردد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت

برای اینکه لیفت شما ماندگاری بهتری داشته باشد و از عوارض لیفت صورت با لیزر جلوگیری کنید، باید بعد از اتمام عمل، مراقبت‌های لازم را شروع کنید. سعی کنید تمام موارد نام برده شده را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید

  • داروهای تجویزشده توسط پزشک را به‌طور مرتب مصرف کنید.
  • با مشورت پزشک می‌توانید سایر روش‌های درمانی را برای بهبود و مراقبت از پوست خود انجام دهید.
  • پوست را مرطوب نگه دارید.
  • استفاده از مواد لایه‌بردار و محصولات قوی مانند رتینوئیدها را متوقف کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • از کرم‌های ضدآفتاب و کلاه‌های لبه‌دار استفاده کنید.

لیفت صورت یکی از بهترین روش های برای مبارزه با پیری پوست است که میتوانید تمام پوستی جوان و زیبا داشته باشید ما در مرکز لیزر اندیشه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا به شما کمک می کنیم تا پوستی زیبا داشته باشید.

روش لیزر در شعبه اندیشه علاوه بر اینکه موهای زائد را بدون درد و زحمت از بین می‌برد، همچنین نتایج دائمی و بلندمدتی را به شما می‌دهد. با انجام جلسات متعدد و به تعداد مورد نیاز، می‌توانید به طور کامل از موهای زائد خود خلاص شوید.

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698