مرکز لیزر در جنوب تهران

مرکز لیزر جنوب تهران

امروزه بیشتر افراد به دنبال راه هایی برای تناسب اندام می گردند. در این میان چاقی موضعی به عنوان بدترین نوع از چاقی شناخته شده است. اگر شما به صورت متعادل از یک چاقی نسبی برخوردار باشید می توانید با ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب لاغر شود اما در این میان افرادی هستند که درگیر چاقی موضعی هستند و به دنبال راهی برای کاهش وزن می گردند امروزه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارد که می تواند به شما در این راه کمک کند. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر جنوب تهران شما میتوانید به رویای تناسب اندام خود دست یابید.

انواع دستگاه های لیزر برای لاغری

این دستگا ها بیشتر مناسب افرادی می باشد که مبتلا به اضافه وزن و چاقی مفرط هستند. می‌توانند از روش‌های لاغری با جراحی استفاده کنند و سپس چربی‌های باقی مانده را توسط لیزر از بدن خارج کنند. در واقع لیزر می‌تواند چربی‌های داخل سلولی را آزاد کند و با انجام فعالیت‌های بدنی منجر به تخلیه و دفع آنها گردد. شما می توانید با مراجعه به مرکز لیزر جنوب تهران در کلینیک زیبایی مهرزاد با چند جلسه مشاوره نزد پزشک تحت درمان قرار بگیرید.

دستگاه لاغری لیپولیزر

این دستگاه به بهترین روش برای لاغری موضعی شناخته می شود. لیزر لیپولیزر از جمله لیزرهای بی خطر و کم‌تهاجم می باشد. همچنین می تواند به افراد در رسیدن به اندام متناسب کمک کند. در این روش با شدت پایین و دمای سرد برای از بین بردن چربی‌های اضافی در نقاط مختلف استفاده می کنند. لیزر لیپولیزر جزء جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود. در این روش قسمت‌هایی از جمله غبغب، سینه مردان، بازوها، ران‌ها، صورت، باسن و چربی‌های ناشی از زایمان و قسمت‌های دیگر بدن را می‌توان با این روش لاغر کرد.این روش نسبت به روش های دیگر عوارض کمتری دارد.

دستگاه لاغری هایفو لیپولیز

این متد درمانی بدون نیاز به عمل جراحی است و عوارض جانبی برای بدن و حتی سلول‌ها به همراه ندارد. تکنولوژی این دستگاه همانند دستگاه سونوگرافی می باشد و باعث می شود سلول های چربی برای همیشه از بین بروند در واقع این دستگاه در عمق 1 الی 2 سانتی متری زیر پوست امواج متمرکز برای لاغری با لیزر واردمی کند. در این روش روی سطح پوست اثری از سوختگی و آسیبی نیست. در هر جلسه فرد 3 الی 5 سانتی متر چیزی معادل یک سایز کم خواهد کرد.

دستگاه لاغری اولترا کویتیشن

این روش احتیاجی به پزشک ندارد و مانند روشی به شکل سونوگرافی امواجی با فرکانس پایین و شدت بالا، به بدن وارد می شود در واقع امواج فراصوت با هدف حمله به چربی‌های رسوب کرده در بافت‌ها وارد بدن می شود. با این دستگاه قسمت‌هایی از بدن مثل پهلوها، باسن، زانوهای داخلی، سینه مردان و شکم را می‌توان لاغر کرد.

لاغری با لیزر و امواج رادیو فرکانسی

این روش که با نام RF نیز مشهور می باشد. از طریق گرم کردن سلول‌های چربی، بافت همبند را می شکند و سبب رها سازی اسیدهای چرب بدن می شود. سپس وارد سیستم لنفاوی می شود و بافت‌های چربی را کوچک می کند. این روش بسیار کاربردی است برای افرادی که دچار شلی و افتادگی پوست بر اثر چاقی هستند. از عوارض احتمالی این روش قرمزی و التهاباتی در بدن ایجاد میشود که بعد از چند روز از بین می رود.

لاغری با لیزر استرابری

این دستگاه به شکل یک کمربند طراحی شده که بر روی شکم قرار می گیرد. سپس امواج به بافت چربی نفوذ می‌کنند و به مرور زمان سبب کاهش سایز و کاهش چربی می گردد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698