مرکز لیزر خرم آباد

مرکز لیزر خرم آباد

برای جوان‌سازی صورت تکنولوژی لیزر طیف گسترده‌ای از لبزار و خدمات را ارائه می دهد . عده ای لیزر را به عنوان تکنولوژی معجزه گر می‌شناسند، عده ای دیگر از نام لیزر به دلیل عوارض احتمالی آن می ترسند. درصورتی که با شناخت درست و علمی این نوع تکنولوژی می توانید بسیار از مشکلات پوستی خود را حل کنید .

کاربرد لیزر در صنعت زیبای

از انواع لیزرها در عمل جراحی پوست و بیماری های استفاده می شود. کاربردهای بالینی هر دستگاه بر اساس طول موج هر لیزر و مدت پالس آن، مشخص می شود. همچنین میتوان انواع ضایعات پوستی مختلف را با لیزر درمان کرد مانند : بیماری های عروقی، خالکوبی و ضایعات رنگدانه‌ای، درمان چروک، جای جوش و جوانسازی پوست، درمان موهای زائد . می توان با درمان بسیاری از بیماری های پوستی با کمک لیزر و با کاهش علائم آنها به اعتماد به نفس اشخاص کمک کرد و ظاهر طبیعی به آنها بخشید.

انواع بیماری پوستی و نقش لیزر در درمان آن

خال های عروقی

اینگونه خال ها غالبا در کودکان رخ میدهد مانند ماه گرفتگی ها که وقتی فرزند شما به سن مناسبی برسد با مراجعه به پزشک می توانید با استفاده از لیزر ظاهری طبیعی به پوست دهید و انواع ماه گرفتگی و خال های عروقی را درمان کنید.

پسوریازیس

از دیگر بیماری های پوستی است که می توانید با کمک لیزر درمان کنید. پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است که بسیار در ایران شایع می باشد، که به صدفک هم معروف می باشد .در واقع در این عارضه سلول های پوست زیادی تولید می شود که پیش از مقدار ریختن آنهاست و با افزایش استرس و عفونت و صدمه به پوست و مصرف برخی داروها باعث تشدید آن می شود. این عارضه درمان مشخصی ندارد و اگر با مصرف دارو نتیجه ای نگرفتید می توانید برای کاهش علائم بیماری به پزشک مراجعه کنید تا با کمک لیزر و کاهش استرس علائم بیماری را به حداقل برسانید و کنترلش کنید.

درمان آکنه و اسکار

جوش یا آکنه معمولا در سنین نوجوانی به اوج خود می رسد و جای جوش تبدیل به یه مشکل حاد برای نوجوانان می گردد. و معمولا به صورت فرورفتگی بر روی پوست ظاهر می شوند که با کمک لیزر می توان هشتاد درصد پوست را صاف کرد و باعث ساختن سلول های جدید در محل فرورفتگی ها شود این روش تنها زمانی کارآمد است که آکنه کاملا درمان  شده باشد.

لکه های حاملگی

به این گونه لک ها که بیشتر در دوران حامگی رخ می دهد ملاسما می گویند. این عارضه به علت وابستگی به هورمون ها از بین نمی روند فقط می توان با کمک لیزر و درمان های دارویی تا حدودی از شدت آن کم کرد .

درمان کک و مک

این عارضه یک بیماری ژنتیکی می باشد که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. معمولا افرادی که پوست سفید دارند بیشتر از این عارضه رنج می برد و در نژادهای اروپایی بسیار شایع است. با کمک لیزر میتوان  تا حدودی از شدت این کک و مک ها کم کرد و به ظاهر پوست کمک کرد.

پیسی، برص، لک و پیس یا ویلتیگو

این عارضه یک اختلال تولید رنگ دانه می باشد که ملانوسیت ها یا سلول های تولید رنگ دانه در قسمت هایی از پوست بدن از بین رفته است. هنوز علت این عارضه ناشناخته است و میتواند یک بیماری خود ایمنی باشد. با توجه به شدت آن می تواند درمان های متفاوتی داشته باشد ولی با کمک لیزر میتوان از شدت آن کاست .

جای سوختگی و زخم ها

 از لیزر می توان برای بهبود جای سوختگی و آثار زخم و جراحی ها استفاده کرد. هرچند پوست به شکل اولیه باز نمیگردد، ولی تا حدودی می توان آثار آن را از بین برد.

کاربرد لیزر

امروزه از انواع دستگاه‌های لیزر برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی استفاده می کنند. با کمک لیزر می توان علائم بیماری را کاهش داد و اعتماد به نفس افراد را افزایش داد. این گونه درمان ها نیاز به بی هوشی ندارد و معمولا با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. استفاده از لیزر در جهان بسیار رایج می باشد، در مرکز لیزر خرم آباد انواع بیماری های پوستی را می توان با لیزر درمان کرد. همچنین در جوان سازی و زیبایی پوست نقش موثری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت در شعبه خرم آباد با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698