مرکز لیزر رودکی

مرکز لیزر رودکی

پیر شدن پوست یکی مشکلات و نگرانی های افراد است که بسیار تلاش می کنند علائم آن را که شامل ایجاد چین و چروک‌، تغییر رنگ و افتادگی پوست است را از بین ببرند. ما در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر رودکی با استفاده از بهترین تجهیزات و مدرن ترین متد روز به شما کمک میکنیم تا مشکلات پوستی خود را درمان کنید و پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی چیست؟

در این روش درمان میکرونیدل های عایق شده جهت انتقال پالس های رادیو فرکانسی به داخل بافت هدف نفوذ می کنند. که این کار سبب می شود، بدن فیبرهای الاستین و کلاژن تولید کند. که خود باعث سفت تر شدن پوست می گردد. میکرونیدلینگ با استفاده از دستگاه آراف نتلز انجام می شود. این دستگاه دارای یک سر سوزنی است که نوک سوزن حاوی 25 سوزن خیلی کوچک می باشد. میکرونیدل ها از طریق این سوزن ها به داخل پوست با عمقی مشخص هدایت می شوند و پس از آن انرژی رادیو فرکانسی داخل پوست آزاد می گردد. این کار سبب تحریک کلاژن در پوست می شود.

روش درمان

جهت انجام این کار، صورت باید 40 دقیقه قبل از شروع کار بی حس شود و کل فرایند تقریبا 20 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و بعد از آن پوست صورت گرم، قرمز و متورم می شود و 4 روز طول می کشد تا جای سوزن ها از بین رود. چندین بار باید این عمل تکرار شود تا شما متوجه تغییرات در صورتتان شوید و به خوبی سفت تر شدن پوست خود را حس خواهید کرد. در مرکز لیزر رودکی با خیال راحت می توانید از این روش برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

مزایای میکرونیدلینگ

  • کمترین ضرر برای پوست
  • دوره استراحت بسیار کوتاه
  • ریسک پایین

مراقبت بعد از درمان

ممکن است از چند ساعت الی 24 ساعت پوست شما دچار تورم و قرمزی گردد که کاملا طبیعی است. همچنین بیش از اندازه مقابل نور خورشید قرار نگیرید. استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب فراوان پس از انجام میکرونیدلینگ به شدت توصیه می گردد. همچنین سعی کنید پوست خود را ماساژ ندهید.

نکات ضروری برای بعد از جلسه

  • مدت طولانی مقابل نور آفتاب قرار نگیرید. اگر چاره ای نداشتید از ضد آفتاب فراوان و کلاه آفتاب گیر استفاده نمایید.
  • اگر پوستتان، پوسته پوسته شده است هرگز آن ها را برندارید و اجازه دهید خودشان ریزش کنند، در غیر اینصورت به پوست خود آسیب وارد کرده اید.
  • مصرف آب خود را بالا ببرید تا پوستتان زودتر بهبود یابد. در نظر داشته باشید نوشیدنی هایی مانند آبمیوه، چای، قهوه جایگزین مناسبی برای آب نخواهند بود بلکه می توانند باعث دهیدراته شدن پوست شما شوند.
  • حمام آب سرد برای پوست شما بسیار مناسب است اما اگر امکانش را ندارید می توانید از دوش آب ولرم استفاده کنید. فراموش نکنید که آب داغ برای پوست شما مضر است.
  • هرگز قسمت هایی از پوستتان که دچار تورم یا قرمزی شده است را دستکاری نکنید چرا که ممکن است دچار عفونت گردد.
  • از خوردن غذاهای چرب و ناسالم بپرهیزید.

زیباجویان عزیز در کلینیک مهرزاد می توانند انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو و انواع خدمات لیزر درمانی را با بهترین دستگاه های روز دنیا و مجرب ترین و بهترین پرسنل، در مرکز لیزر رودکی انجام دهند، کلینیک مهزارد با بیش از ۱۸ شعبه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

جهت رزرو و مشاوره با کلینیک مهرزاد در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698