مرکز لیزر زنجان

مرکز لیزر زنجان

هنگامی که شما تصمیم می گیرید چهره يا ظاهر زيباتري داشته باشيد، به دنبال انجام روش هاي مختلف زيبايي می روید اما توجه داشته باشید که آن را در كلينيكي انجام دهيد كه هر گونه خدمات را به شما ارائه دهد؛ شما می توانید بهترين خدمات زیبایی را در مرکز لیزر زنجان در كلينيك زيبايي مهرزاد دریافت کنید.

لیزر چیست ؟

لیزر یکی از مهمترین اختراعات بشریت می باشد و نقش اساسی و مهمی در زندگی امروزه دارد، در اکثر زمینه ها کاربردهای فراوانی دارد از جمله: لوازم الکترونیکی، پزشکی مدرن، دفاع و موارد دیگر استفاده می شود. این دستگاه چیزی فراتر از یک چراغ قوه قدرتمند می باشد. در صنعت، لیزرها هر روز برای: حکاکی، علامت گذاری، جوشکاری، برش، حفاری، تمیز کردن، اندازه گیری، تشخیص و موارد دیگر استفاده می شوند. این ابزار به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تولید بشر تبدیل شده است.

تاریخچه لیزر موهای زائد

اگر کمی تحقیق کنیم تاریخچه پیدایش لیزر به دو دهه قرن بیستم باز می گردد درست در آن زمان بود که آلبرت انیشتین نظریه‌ی کوانتوم نور و فوتون‌ها را مطرح کرد. اگرچه آلبرت استارت این کشف را زد اما تولد اولین لیزر عملی حدود چهار دهه بعد اتفاق افتاد. در واقع این ابزارها، نوع تکامل یافته‌ی میزرها هستند که امواج مایکرویو تولید می‌کنند، اما لیزرها امواج نور مرئی را بازتاب می‌کنند. همچنین در سال ۱۹۷۵ یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاونز، گوردن گلد، طرح اولیه‌ی نور مرئی میرز را در دفتر یادداشت خود رسم کرد و و نام آن را لیزر گذاشت.

انواع لیزر

لیزرها انواع و کاربردهای مختلفی دارند که با توجه به مواد به کار رفته در آن‌ها، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • لیزرهای جامد
  • لیزرهای گازی
  • لیزرهای رنگی یا مایع
  • لیزرهای اگزایمر
  • لیزرهای شیمایی
  • لیزرهای نیمه هادی

کاربرد لیزر در زیبایی

یکی از پیشرفت‌هایی که در جهان کنونی مدرن بروز یافته است، کاربرد لیزر در زیبایی است. لیزر در صنعت زیبایی کاربردهای گوناگون و متنوعی دارد. لیزر، نوعی نور پرانرژی است که با تکنولوژی‌های روز و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیزرهای کاربردی در صنعت زیبایی برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این لیزرها، مدل PDL است که از گاز آرگون استفاده می‌کند. از این مدل لیزر برای رفع اثرات ضایعات عروقی و رگ‌های واریسی استفاده می‌شود. در کلینیک زیبایی مهرزاد که بهترین مرکز لیزر زنجان است می توانید از انواع خدمات زیبایی بهره ببرید. کاربرد لیزر در پزشکی و از جمله بیماری های پوستی از حدود ۴۰ سال پیش بصورت تحقیقاتی شروع شده و با آمدن دستگاه های جدیدتر که مؤثرتر و کم عارضه تر هستند جایگاه ویژه و وسیعی در درمان بیماری ها پیدا کرده است.

اگر مشکل موهای زائدتان روز به روز افزایش می‌یابد، و یا به دنبال راهی هستید تا از آن خلاص شوید، همکاران ما در شعبه زنجان خدمات لیزر موهای زائد را با بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698