مرکز لیزر شهرری

مرکز لیزر شهرری

یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد در بدن لیزر می باشد. مانند هر روشی ممکن است عوارضی داشته باشد. به همین علت درمان سوختگی با لیزر هم سوال بسیاری از افرادی است که برای رهایی از موهای خود به لیزر پناه می برند. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز شهرری شما می توانید انواع مشکلات پوستی خود را درمان کنید.

لیزر موهای زائد

در واقع لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن ملانین یا همان رنگ دانه های پوست و مو اقدام به حذف موهای زائد می کند. در این روش برای انواع تیپ های پوستی و موهای زرد، بلوند، سفید یا موهای قرمز عملکرد متفاوتی دارد.

سوختگی بدن توسط لیزر

از جمله دلایلی که سبب سوختگی بدن در حین انجام لیزر موهای زائد می شود می توان موارد زیر را نام برد:

تماس طولانی مدت با لیزر

یکی از مهمترین علت های سوختگی پوست بدن با لیزر تماس طولانی مدت لیزر با پوست و استفاده نکردن از یک خنک کننده مناسب است. در قدیم بسیار از این دستگاه ها سبب ایجاد این نوع سوختگی ها می شد اما امروزه دستگاه های جدیدتر با دارا بودن کولینگ های خنک کننده تا حدودی این مشکل را رفع کرده اند.
همچنین ممکن است ژل هایی که برای خنک کردن روی پوست می گذارید تا پوست خنک گردد روی پوست خشک شود که این عامل می تواند سبب سوختگی فرد گردد.

تیره بودن رنگ پوست

بهتر است بدانید در هنگام لیزر موهای زائد این انرژی گرمایی جذب فولیکول مو می گردد به سبب اینکه ملانین موجود در مو بیشتر از پوست است اما اگر پوست تیره باشد ملانین موجود در آن بیشتر خواهد بود و این انرژی گرمایی ممکن است از فولیکول منحرف گردد و مقداری از آن در خود پوست تجمع یابد و این تجمع انرژی گرمایی باعث سوختگی و آسیب به پوست شود.

سابقه مصرف برخی از داروها

ممکن است با مصرف برخی از داروها پوست بدن به نور حساس شود پس بهتر است قبل از انجام لیزر با پزشک خود مشورت کنید.

لیزر کردن در شرایطی که جز موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد باشد.

برخی از افراد ممکن است شرایط لازم برای انجام لیزر موهای زائد را نداشته باشند که در مقالات قبلی ذکر کرده بودیم بهتر است قبل از انجام لیزر از واجد شرایط بودن خود مطمئن گردید.

عدم مهارت تکنسین لیزر مو

دستگاه لیزر موهای زائد با گرم کردن، فولیکول های مو سبب از بین رفتن آن می شود و اگر تکنسین مهارت لازم را در این مورد نداشته باشد سبب سوختگی شما می شود پس بهتر است لیزر موهای زائد را در کلینیک های تخصصی انجام دهید.

انتخاب دستگاه نامناسب

با توجه به نوع و رنگ پوست دستگاه های متفاوتی وجود دارد. ممکن است برای تیپ های خاص پوستی نیاز باشد از دستگاه خاصی با انرژی خاصی برای لیزر استفاده شود و اگر برای نوع پوست دستگاه مناسب استفاده نشود ممکن است باعث سوختگی شود.

در قسمت هایی از بدن این رشته سوختگی که دارای پوست نازک تری هستند و یا تیره تر هستند بیشتر می باشد. این نواحی بیشتر شامل صورت، گردن، زیر بغل و بیکینی است. پیشگیری و جلوگیری از این سوختگی ها مهم ترین راه برای درمان سوختگی بعد از لیزر موهای زائد می باشد.

می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر شهرری با استفاده از انواع داستگاه های جدید و اپراتورهای آموزش دیده و مجرب اقدام به حذف موهای زائد خود کنید. اطلاعات تماس:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698