مرکز لیزر پونک

مرکز لیزر پونک

انواع بیماری های پوستی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود. یکی از این عارضه ها اسکارهای ناشی از سوختگی است که ظاهر زیبایی ندارند و اعتماد به‌ نفس شما را کاهش می دهد. همچنین برخی از این اسکارها باعث اختلال در عملکرد اندام‌های حرکتی خواهد شد. شما با مراجعه به کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر پونک می توانید انواع بیماری های پوستی خود را درمان کنید.

درمان جای سوختگی با کمک لیزر

سوختگی‌ها را می توان به سه دسته سطحی، عمیق و سوختگی‌های درجه سه (شدید) تقسیم بندی کرد.

سوختگی سطحی

شایع‌ترین نوع سوختگی ها از نوع سوختگی سطحی می باشد که اکثرا با التهاب و تاول ظاهر می شود. این نوع سوختگی باعث می شود اپیدرم یا لایه خارجی پوست از بین برود. این نوع سوختگی ها به یک هفته الی ده روز زمان نیاز دارد تا به بهبودی برسد.

سوختگی عمق پوستی یا درجه دو

این نوع سوختگی ها معمولا، لایه‎های زیرین پوست را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و دوره ی بهبودی آن حدود سه هفته زمان خواهد برد. سوختگی درجه دو عمیق‌تر از سوختگی سطحی است به همین علت ممکن است اثاری از آن به جای بماند.

سوختگی درجه سوم و عمیق‌ترین نوع سوختگی

این نوع سوختگی به اعصاب پوست آسیب می‌رساند و سبب از بین رفتن آن می گردد؛ به همین دلیل افراد در این نوع سوختگی هیچ دردی احساس نمی‌کنند. جای این سوختگی شدید می باشد و پس از گذشت زمان به صورت طبیعی از بین نمی‌رود و نیاز دارد که با استفاده از انواع روش ها اقدام به درمان اثار آن کنید. بهتر است بدانید بهترین درمان برای این نوع سوختگی رفع جای سوختگی با لیزر دستگاه co2 فرکشنال می باشد.

انتخاب روش درمان

برای درمان جای سوختگی ها حتما باید به کلینیک مراجعه کنید و توسط پزشک معالج معاینه شوید. زیرا سوختگی ها انواع متفاوتی دارد و با توجه به نوع آن ممکن است پزشک درمان‌های مختلفی مانند استفاده از دارو، پیوند پوست، جراحی پلاستیک، تزریق استروئید و پیوند چربی پیشنهاد دهد. یکی از بهترین روش‌ها امروزه برای درمان جای سوختگی استفاده از لیزر است. لیزر درمانی نیز روش‌های مختلفی دارد و با استفاده از دستگاه‌های متعددی انجام می‌شود. دستگاه co2 فرکشنال و لیزر کیوسوئیچ از کاربردی‌ترین دستگاه‌های لیزر برای درمان جای سوختگی می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر پونک با پزشک متخصص صحبت کنید و اقدام به رفع اسکار سوختگی کنید و پوستی زیبا را به خود هدیه دهید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698