مرکز لیزر کرج

 مرکز لیزر کرج

داشتن پوستی شاداب و بدون لک و جوش، یکی از آرزوهای همشگی ما بوده و با عث افزایش جذابیت ما می شود، در واقع پوست همراه همیشگی ماست. ما در کلینیک مهرزاد در مرکز لیزر کرج همواره تلاش می کنیم تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید و با استفاده از انواع روش های جلوی افزایش سن و تغییر در بافت پوست… را بگیریم، پوستی جذاب و جوان را به شما هدیه دهیم.

جوانسازی پوست صورت با کمک لیزر

با استفاده از این روش شما می توانید به زیبایی و جوان سازی پوست خود کمک کنید در این روش لایه لایه زنجیره های مولکولی پوستی که آسیب دیده برداشته می شود تا وقتی که شکل یکنواخت و ظاهری نرم و صاف ایجاد شود. این نوع روش به علت مزایای ضدپیری آن به عنوان جوان ساز پوست معرفی می شود همچنین باعث پیلینگ پوست صورت می شود چون لایه های آسیب دیده را از بین می برد .

مزایا لیزر جوان سازی پوست

در این روش انواع  اختلالات پوستی مثل خطوط چین و چروک صورت و اصلاح زخم ها و اصلاح خطوط ریز و درمان انواع نواحی دیگر مانند :

  • خطوط دور لب
  • خطوط دور چشم
  • اسکار و جای آکنه
  • رفع دو رنگی پوست صورت
  • خط خنده
  • برداشتن خال و زگیل

این روش با استفاده از لیزر باعث جوانسازی پوست و کاهش علائم افزایش سن و سایر بیماری های پوستی می شود .

انواع روش های لیزر صورت در مرکز کرج

جوانسازی پوست با استفاده از لیزر به روش های متفاوتی انجام می شود و کاربردهای مختلفی دارد مانند  :

لیزر اربیوم

این روش برای از بین بردن خطوط و چین و چروک ملایم تر استفاده می شود. از مزایای آن دوران بهبودی کوتاه آن است. همچنین این روش برای تحریک کلاژن و سفت و صاف کردن پوست کاربرد دارد.

لیزر فرکشنال

این روش برای درمان خطوط و چین‌ و چروک‌هایی که عمیق‌تر و برجسته تر می باشد کاربرد زیادی دارد.

لیزر جوانسازی پوست فرکسل 

کاربرد این روش با سایر روش های جوان سازی لیزرهای بالا متفاوت است. روش‌ لیزری فرکسل غیرتهاجمی است، عوارض جانبی بعد از درمان آن بسیار کم است .

این روش زیبایی مناسب چه کسانی نیست

در این روش معمولا برای افراد مبتلا به عیوب پوستی مناسب نمی باشد. از نظر متخصصان پوست این روش یک نوع جراحی می باشد، و مانند هر عملی عوارض جوانبی دارد که ممکن است از یک هفته تا مدتی به طول انجامد. برای عیوب پوستی جزئی روش های سبک تری موجود می باشد که می توان از آنها استفاده کرد. همچنین افرادی با پوست تیره برای این روش مناسب نمی باشند، به این علت که این افراد رنگدانه پوست بیشتری دارند و نسبت به افراد روشن تر انرژی لیزر را بیشتر جذب می کنند.

روش درمان

در مرکز لیزر کرج این روش ها اکثرا با بی حسی صورت می گیرد و کمتر پیش می اید که با روش بیهوشی درمان انجام شود، در زمان  بیهوشی پزشک از یک لیزر خاص به درمان جوان سازی پوست می پردازد. در واقع متخصص با استفاده از پرتو دقیق و کنترل شده از نور لیزر، لایه های از پوست که خشک و مرده است را جدا می کند. پوست شفاف تر می شود همچنین با این کار سلول های پوستی را برای رشد تحریک می کند. معمولا زمان انجام کار برای درمان های جزئی کوتاه است و بین 30 تا 45 دقیقه زمان می برد و گاهی هم ممکن است درمان کامل تا دو ساعت هم به طول بیانجامد. هر دو روش با محدود کردن میزان آسیب حرارتی به پوست و سطح بسیار بالای باعث می شود تا عوارض به حداقل برسد.

عوارض احتمالی

بعد از انجام هر گونه لیزری ممکن است برخی از افراد واکنش های نشان دهند که بسیار نادر و کوتاه است و پس از مدتی کوتاهی ناپدید شود. این عوارض جانبی شایع شامل قرمزی پوست، تورم منطقه تحت درمان، و سوزش ملایم ​​شبیه به احساس ایجادشده زمان یک آفتاب‌سوختگی خفیف می باشد. در موارد خاص عوارض جانبی مانند سوزش، زخم، و یا تغییر در رنگ‌دانه پوست روی می دهد.

جهت رزرو وقت لیزر در کلینیک مهرزاد شعبه کرج با ما در تماس باشید:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698