مرکز لیزر آزادی

مرکز لیزر آزادی

در جهان امروز و با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیاری برای بازسازی پوست وجود دارد. یکی از این روش ها، لیزر فرکشنال است که بدون نیاز به جراحی، عوارض پیری یا مشکلات پوستی را رفع می‌کند و میتواند پوستی زیبا را برای شما به ارمغان آورد. این روش درمان یکی از سریع ترین و مؤثرترین راه ها برای ترمیم انواع مشکلات و ضایعات پوستی می باشد. لیزر فرکشنال دی اکسید کربن یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست است. می تواند در مرکز لیزر آزادی انواع مشکلات پوستی خود را درمان کنید.

لیزر فرکشنال چیست

در این روش پرتوهای تکفام لیزر با طول موج­ های مشخص به لایه­ ی اپیدرم و درم پوست فرستاده می شود. این روش درمان، سطح پوست را با ایجاد هزاران ستون اشعه که بسیار ظریف هستند مورد هدف قرار می ­دهد. به هر یک از ستونهای اشعه لیزر MTZ یا Microthermal treatment zone گفته می ­شود. لیزرفرکشنال در واقع میان لیزرهای تخریبی (ablative) و غیرتخریبی (nonablative ) قرار دارد و تنها قسمتی از پوست را مورد هدف قرار می دهد. لیزر فرکشنال همزمان روی اپیدرم ودرم اثر می­ گذارد. در این روش در واقع نوعی لایه ­برداری عمیق از پوست صورت می گیرد. و در نهایت منجر به پاکسازی پوست از تیرگی­ ها و پوستهای مرده­ غیرقابل ترمیم می گیردد.

کاربرد لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال کاربردهای فراوارنی در صنعت زیبایی پوست دارد. می توانید برای رفع نواقص پوستی با کم‌ترین درد و عوارض، این لیزر را انتخاب کنید. از مهم‌ترین کاربردهای آن:

  • درمان جای زخم یا اسکار ناشی از آسیب‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها
  • درمان شل شدگی و افتادگی پوست
  • درمان هایپرپیگمنتیشن (لکه‌های تیره‌ی پوست)
  • از بین بردن چین‌وچروک‌ها

نکات مهم بعد از انجام لیزر

بعد از انجام لیزر معمولا پوست ملتهب و برافروخته می ­شود. در این صورت می توانید از کمپرس آب یخ استفاده کنید. بعد از انجام لیزر 12 تا 24 ساعت، در پوست حالت آفتاب سوختگی دیده می شود. که این حالت طی 3 تا 6 روز با پوست اندازی رفع می شود پس در صورت مشاهده نگران نباشید. ممکن است پوست کمی قرمز شود، که این قرمزی خفیف است. ممکن است 1 تا 2 هفته طول بکشد. در طی مدتی از کرم های ترمیم کننده یا کرم های حاوی آنتی بیوتیک استفاده کنید.

عوارض لیزر

عوارض در این روش بسیار خفیف بوده و با گذشت چند روز کاملا محو می گردد. عوارضی که ممکن است مشاهده کنید شامل قرمزی، زخم، تورم، درد، سوزش، خونریزی، ترشح، احتمال عفونت ثانویه، تغییر رنگ به صورت روشن یا تیره شدن می باشد.

مدت زمان درمان با لیزر فرکشنال

مدت زمان استفاده از لیزر فرکشنال عموماً 30 دقیقه است. باتوجه به نظر پزشک متخصص می‌تواند افزایش پیدا کند. معمولاً 3 تا 4 جلسه طول می کشد تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در کلینیک زیبایی مهرزاد در مرکز لیزر آزادی می توانید انواع روش های جوانسازی پوست را انجام دهید و بسیاری از مشکلات پوستی خود را درمان کنید. رزرو وقت از طریق شماره زیر:

021-26748698

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت از شعب مهرزاد

    همچنین می‌توانید از طریق تماس نوبت خود را رزرو کنید.

    021-26748698